Veelgestelde vragen

Prijzen worden incidenteel aangepast afhankelijk van de stijging of daling van de edelmetaal prijzen en de dollarkoers. 

Wij streven ernaar om prijsstijgingen zolang mogelijk uit te stellen.

Als wij kunnen inkopen tegen een gunstige dollarkoers of edelmetaal prijs dan komt het ook wel eens voor dat wij de prijzen van bepaalde artikelen verlagen.

Zo profiteert u als klant ook mee met ons voordeel.

U kunt bij een product niet zien wat de voorraad is. Dat komt omdat van veel producten, zoals de edelsteen strengen, slecht één of enkele stuks op voorraad zijn. 

Als u voor de eerste keer een account aanmaakt dan krijgt u in uw mailbox een bericht met het verzoek uw aanmelding te bevestigen. U doet dit door op de aangegeven link te klikken. 

Deze procedure is om misbruik van de website te voorkomen. Misschien heeft u deze mail nog en kunt u alsnog uw aanmelding bevestigen. Anders kunt u een bericht sturen met het verzoek om uw account te deblokkeren. Als dit gebeurd is, kunt u weer gewoon aanloggen. 

Ook andere vragen m.b.t. aanloggen of bestellingen plaatsen en afronden horen wij graag. 

Als producten niet aan uw verwachtingen voldoen, kunt u deze binnen 14 dagen terug sturen naar Kristallicht in ongebruikte staat en in de oorspronkelijke verpakking. U dient zelf de kosten van de retourzending te betalen. Losse meterketting en draad materiaal dat op maat is afgeknipt kan niet worden geretourneerd.

Zodra wij het artikel hebben ontvangen, krijgt u per ommegaande het aankoopbedrag op uw bankrekening terug gestort.

Zodra uw betaling is bijgeschreven op de rekening van Kristallicht wordt de bestelling zo spoedig mogelijk verzonden. De verzendtermijn is uiterlijk 3 werk dagen en in de praktijk is dat meestal binnen 1 werkdag. Anders krijgt u bericht.

Als de betaling via een andere bank loopt, kan het 1 tot 2 dagen duren voordat de bijschrijving op de rekening van Kristallicht een feit is. U krijgt per e-mail bericht als de bestelling is verzonden. De dag van bezorging wordt mede bepaald door PostNL.

Wilt u bij nader inzien uw bestelling annuleren maar heeft u de betaling inmiddels naar ons overgemaakt dan verzoeken wij u om uw order zo snel mogelijk via een e-mail te annuleren. Na ontvangst van uw betaling zullen wij het bedrag zo spoedig mogelijk naar u terugstorten. 

Een bestelling dient minimaal € 1 te bedragen.

Ja, dat kan. De lappen die ik gebruik bij het maken van foto's, variëren van een hele kleine tot grotere lappen.

voorbeeld captchaCaptcha is een test die in de gegevensverwerking wordt gebruikt om te bepalen of er al dan niet sprake is van een menselijke gebruiker. Dit is bedoeld om misbruik door derden te voorkomen.

Voor meer uitleg, klik op de link wikipedia-captcha.

Uw persoonlijke gegevens zullen wij nooit aan derden verstrekken.

Zie ook onderaan onze site onder 'privacy'. De hele webshop bevindt zich in een streng beveiligde omgeving in Nederland bij een Nederlands hostingbedrijf. Een beveiligde website heeft een URL die begint met 'https', zie boven in de adresbalk. Ook uw online betalingen lopen via beveiligde verbindingen met onze Payment Service Provider.

 

Dit kan verschillende oorzaken hebben. In ieder geval is het voor u erg vervelend en voor ons ook!

Ja, dat kan.

De webshop is ingericht om bestellingen in Nederland, België en Duitsland af te handelen. Woont u in een ander land dan kunt u alsvolgt bestellen: