Mededeling

Wij zijn gesloten van 17 t/m 24 augustus. U kunt wel uw bestelling plaatsen. Deze wordt 27 augustus verzonden. Per E-mail zijn wij bereikbaar.

Bedankt voor uw begrip.

Veelgestelde vragen

Waarom worden artikelen soms goedkoper?

Prijzen worden incidenteel aangepast afhankelijk van de stijging of daling van de edelmetaal prijzen en de dollarkoers. 

Wij streven ernaar om prijsstijgingen zolang mogelijk uit te stellen.

Als wij kunnen inkopen tegen een gunstige dollarkoers of edelmetaal prijs dan komt het ook wel eens voor dat wij de prijzen van bepaalde artikelen verlagen.

Zo profiteert u als klant ook mee met ons voordeel.

Hoe kan ik zien wat de voorraad is van artikelen?

U kunt bij een product niet zien wat de voorraad is. Dat komt omdat van veel producten, zoals de edelsteen strengen, slecht één of enkele stuks op voorraad zijn. 

Lees meer...

Melding account is geblokkeerd

Als u voor de eerste keer een account aanmaakt dan krijgt u in uw mailbox een bericht met het verzoek uw aanmelding te bevestigen. U doet dit door op de aangegeven link te klikken. 

Deze procedure is om misbruik van de website te voorkomen. Misschien heeft u nog deze mail en kunt u alsnog uw aanmelding bevestigen. Anders kunt u een bericht sturen met het verzoek om uw account te deblokkeren. Als dit gebeurd is, kunt u weer gewoon aanloggen. 

Ook andere vragen m.b.t. aanloggen of bestellingen plaatsen en afronden horen wij graag. 

Kan ik ook voor iemand anders een sieraad laten maken?

Ja zeker. Het is immers een leuk idee voor een persoonlijk cadeau voor iemand. 

Lees meer...

Kan ik producten retourneren?

Als producten niet aan uw verwachtingen voldoen, kunt u deze binnen 14 dagen terug sturen naar Kristallicht in de oorspronkelijke verpakking. U dient zelf de kosten van de retourzending te betalen. U krijgt het bedrag van de artikelen die u heeft teruggestuurd op uw bankrekening terug gestort.

Wat is de levertijd?

Zodra uw betaling is bijgeschreven op de rekening van Kristallicht wordt de bestelling zo spoedig mogelijk verzonden. Als de betaling via een andere bank loopt, kan het 1 tot 2 dagen duren voordat de bijschrijving op de rekening van Kristallicht een feit is. U krijgt per e-mail bericht als de bestelling is verzonden. De dag van bezorging wordt mede bepaald door Postnl.

Hoe annuleer ik een bestelling?

Wilt u bij nader inzien uw bestelling annuleren maar heeft u de betaling inmiddels naar ons overgemaakt dan verzoeken wij u om uw order zo snel mogelijk via een e-mail te annuleren. Na ontvangst van uw betaling zullen wij het bedrag zo spoedig mogelijk naar u terugstorten. 

Lees meer...

Is er een minimaal orderbedrag?

Een bestelling dient minimaal € 1 te bedragen.

Kan ik de lappen stof kopen die ik op de foto's zie?

Ja, dat kan. De lappen die ik gebruik bij het maken van foto's, variëren van een hele kleine tot grotere lappen.

Lees meer...

Wat is captcha?

voorbeeld captchaCaptcha is een test die in de gegevensverwerking wordt gebruikt om te bepalen of er al dan niet sprake is van een menselijke gebruiker. Dit is bedoeld om misbruik door derden te voorkomen.

Voor meer uitleg, klik op de link wikipedia-captcha.

Uw veiligheid

Uw persoonlijke gegevens zullen wij nooit aan derden verstrekken. Zie ook onderaan onze site onder 'privacy'. De hele webshop bevindt zich in een beveiligde omgeving. Een beveiligde website heeft een URL die begint met 'https', zie boven in de adresbalk. Ook uw online betalingen lopen via beveiligde verbindingen met onze Payment Service Provider.

Mijn bestelling is niet gelukt

Een enkele keer gebeurd het dat iemand het winkelwagentje afrekent en op de knop 'bevestig bestelling' klikt , maar geen bevestiging van de bestelling ontvangt.

Lees meer...

Worden bestellingen ook verstuurd naar het buitenland?

Ja, dat kan.

De webshop is ingericht om bestellingen in Nederland en België af te handelen. Woont u in een ander land dan kunt u alsvolgt bestellen:

Lees meer...